Profi a deschis joi patru magazine noi în format standard, în Botoșani, Bușteni, Salonta și Sfântu Gheorghe, și a ajuns la o rețea națională de 204 unități, a anunțat retailerul, precizând că până la sfârșitul anului vor mai fi inaugurate câteva unități.
„Am depășit limita de 200 de magazine pe care ne-o propusesem pentru acest an, stabilind un ritm de extindere pe care intenționăm să îl menținem și în anul viitor”, a declarat Pawel Musial, directorul general al PROFI Rom Food.
Unitatea din Botoșani este un magazin preluat de la rețeaua PITA, care va continua să funcționeze o perioadă sub acest nume. Magazinul are o suprafață totală de 491 metri pătrați.
Magazinul din Bușteni (județul Prahova) este amplasat în complexul comercial Costila pe o suprafață 375 metri pătrați, cel din Salonta (județul Bihor) se întinde pe 556 metri pătrați, iar unitatea din Sfântu Gheorghe (județul Covasna) are 325 metri pătrați.
Prin numărul de magazine, Profi este a doua rețea de retail modern din România.
În 2012, Profi a avut o cifră de afaceri de 1,15 miliarde lei (260 milioane euro), în creștere de la 934 milioane lei în 2011. Potrivit unor declarații anterioare ale directorului general, retailerul va încheia acest an cu o creștere de peste 20% a cifrei de afaceri.
Profi este deținut de fondul de investiții Enterprise Investors, operează trei concepte de magazine: Profi, Profi Mall și Profi City și are aproape 5.000 de angajați.