Prima pagină » Economic » Profilul turistului român care pleacă în vacanță cu autocarul.”Dacă am putea, am merge cu autocarul invers”

Profilul turistului român care pleacă în vacanță cu autocarul.”Dacă am putea, am merge cu autocarul invers”

Profilul turistului român care pleacă în vacanță cu autocarul.
Românii care pleacă în vacanță cu autocarul vor să stea pe banchetele din față, chiar pe locul ghidului dacă se poate, pentru a nu pierde niciun moment din drum, susțin reprezentanții agențiilor de turism

Românii vor să călătorească pe locurile din față ale autorcarului, chiar și atunci când nu pleacă într-un circuit, dar nu mai pleacă în concediu cu mâncarea și apa după cei, așa cum făceau cu câțiva ani în urmă, explică Marius Pandel, CEO al agenției de turism Christian Tour.

„Toți cei care vor să meargă cu autocarul vor să stea în față. Dacă am putea, am merge cu autocarul invers”, a declarat Pandel în cadrul unei conferințe de presă.”Pe circuit e de înțeles, dar autocarul are geamuri și pe stânga și pe dreapta, unele și deasupra, iar la principalele obiective turistice se oprește”, a mai adăugat el.

Precauți, turiștii români care călătoreau în străinătate preferau, până nu demult, să își ia mâncare și apă de acasă. În ultimii ani însă, ei par a se fi obișnuit cu prețurile din alte țări. Sub 5% dintre cei care călătoresc cu autocarul își mai iau mâncare la pachet.

„Dacă acum 5-6 ani oamenii veneau și cu apa de acasă, în momentul acesta au înțeles că în Europa, atât timp cât mergi la supermarket, prețurile sunt similare cu cele de la noi sau chiar mai mici”, a mai spus Pandel.

Șeful Christian Tour a mai adăugat că în autocarele agenției sale de turism mâncarea este depozitată într-un compartiment special, iar călătorii nu o pot consuma pe drum.

Circa 185.000 de persoane au călătorit în sezonul 2014 cu agenția Christian Tour, vânzările acesteia ajungând să însumeze 45 de milioane de euro. Până la finalul anului, reprezentanții agenției de turism se așteaptă să înregistreze vânzări de 53 – 55 de milioane de euro.

În jur de 70% din veniturile agenției sunt obținute prin departamentul de chartere, care inlcude curse cu avionul și cu autocarul. Principalele destinații alese de turiștii români care au plecat, în 2014, în vacanță în străinătate au fost Grecia, Turcia, Spania și Bulgaria.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Job-urile și inteligența artificială: De ce recrutările cu AI produc mai puține angajări
Digi24
EXCLUSIV Avertismentul lui Diaconescu, după ce serviciile secrete americane au dezvăluit planul lui Putin în Europa: „Rusia nu neagă”
Cancan.ro
Cutremur în lumea interlopă! Elvis Pian a fost eliberat din închisoare
Prosport.ro
FOTO. Adelina Chivu, pe plajă în Thailanda. Cum arată la 43 de ani
Adevarul
De ce nu a construit România autostrăzi în anii ’90. Planul celor peste o mie de kilometri în primul deceniu după Ceaușescu
Mediafax
Prognoza ANM: Vreme schimbătoare de Crăciun și Anul Nou: încălzire temporară, urmată de răcire accentuată și ninsori
Click
O punte „tradițională” anulată de Guvern sparge vacanța românilor. Cum arată calendarul liberelor în 2026
Digi24
Prima reacție a Rusiei la dezvăluirile serviciilor secrete americane privind planul lui Putin de a ataca alte țări din Europa
Cancan.ro
Doliu în televiziunea din România! Un cunoscut prezentator TV a murit, după o carieră de 22 de ani
Ce se întâmplă doctore
Cum se menține în formă Ricky Martin, la 53 de ani! Zeul latino care sfidează timpul
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Fabrica din România care a produs 1 milion de anvelope în 2025. Este singura din lume cu zero emisii de CO2
Descopera.ro
Ceva s-a prăbușit pe Lună! Momentul a fost înregistrat
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Soțul tău are o amantă tânără! Îmi pare rău!
Descopera.ro
Neuroștiința percepției timpului: de ce creierul simte că orele trec diferit