Facebook a înregistrat venituri în valoare de 7,87 miliarde de dolari în 2013 și un profit net de 1,5 miliarde de dolari.
La nivelul trimestrului al patrulea, veniturile Facebook au crescut cu 49%, la 3,85 de miliarde de dolari, comparativ cu aceeași perioadă din 2013. Rezultatul este peste estimările analiștilor, care au anticipat venituri în valoare de 3,77 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
Veniturile din publicitatea pe telefoanele mobile au reprezentat 69% din veniturile total în intervalul octombrie-decembrie, în urcare față de trimestrul al treilea, când publicitatea pe telefoane mobile a generat 66% din venituri.
Profitul net a urcat cu 34%, la 701 milioane de dolari în trimestrul al patrulea din 2014 față de 523 de milioane de dolari în aceeași perioadă din 2013, în timp ce cheltuielile au crescut cu 87%, la 2,72 miliarde de dolari.
În luna decembrie, rețeaua avea 890 de milioane de utilizatori activi zilnic.
Acțiunile Facebook au avansat cu 43% anul trecut, în timp ce creșterea din indicele Standard & Poor”s 500 s-a situat la 11%.
Facebook a avut anul trecut o cotă de 18,4% din piața de publicitate pe platformele mobile, în creștere de la 16,6% în 2013. În schimb, cota de piață a Google a scăzut de la 46,6% în 2013 la 40,5% anul trecut, potrivit firmei de cercetare eMarketer. Piața de publicitate pe platformele mobile este evaluată la 40 de miliarde de dolari.