„Cifra de afaceri înregistrată de centrul comercial anul trecut a fost de 26,3 milioane euro, iar pentru acest an estimăm o creștere. Cifra de afaceri reprezintă aproximativ 15% din vânzările înregistrate de chiriașii din mall”, a declarat miercuri Luiza Moraru, șeful depatamentului de retail al CBRE, firma care se ocupă de managementul centrului comercial.
Având în vedere estimările acesteia, vânzările retailerilor în 2013 au totalizat circa 170 milioane euro, iar în acest an cifra va fi superioară.
Potrivit CBRE, după al treilea trimestru din acest an, centrul comercial a înregistrat o cifră de afaceri cu 11% mai mare față de aceeași perioadă din 2013.
Pe categorii de chiriași, cele mai bune vânzări din centrul comercial au fost înregistratre de cafenele și restasurante, de 4.000-5.000 euro pe metru pătrat pe an, urmate de magazinele de lenjerie, cu 4.200-4.500 euro pe metru pătrat și magazinele de fashion, cu 2.500-3.500 euro pe metru pătrat.
De asemenea, retailerii de echipamente sportive vând în medie de 1.500-2.000 euro pe metru pătrat, iar cei de încălțăminte de 2.500 euro pe metru pătrat. Un maxim al vânzărilor înregistrat în centrul comercial a fost de 20.000 euro pe metru pătrat pe an.
Sun Plaza este al doilea cel mai mare proiect de dezvoltare al S IMMO. Deschis în 2010 în partea de sud a Bucureștiului, mall-ul are peste 130 magazine, operate atât de chiriași locali, cât și internaționali.