Ca de obicei, conferințele Mediafax Talks beneficiază de prezența celor mai importanți speakeri atât la nivel guvernamental, cât și din domeniul supus dezbaterii. Astfel, împreună cu AMRCR, aducem la aceeași masă și de această dată reprezentanți ai Guvernului, ai autorităților competente, factorii de decizie din industrie, reprezentanții mediului de afaceri din domeniul retailului, dar și din domeniile conexe, în prezența presei generaliste și de specialitate.
Conferința va fi deschisă de Dan ȘUCU – Președinte AMRCR.
La primul panel, din partea AMRCR vor lua cuvântul Sorana GEORGIA – Vicepreședinte, Antoniu RADU – Vicepreședinte, Delia NICA – Director Executiv, Adrian MANOLACHE – Avocat, ceilalți lectori invitați fiind Daniel CONSTANTIN – Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Bogdan CHIRIȚOIU – Președintele Consiliului Concurenței, Valeriu STERIU – Vicepreședinte Comisia de agricultură, Camera Deputaților, Cristian SOCOL – Consilier onorific al primului-ministru pe probleme economice, Mihai GHEORGHE – Director al Direcției Prețuri, Institutul Național de Statistică, Christian VERSCHUEREN – Director General Eurocommerce. În cadrul acestui panel va fi prezentată Cartea Albă a Marilor Rețele Comerciale din România și vor fi dezbateri pe teme cum ar fi comportamentul comercial corect în procesul de reducere a TVA-ului, precum și libertatea consumatorului privită ca principiu de bază al unei economii concurențiale.
La panelul doi, consacrat diminuării risipei alimentare, din partea AMRCR va participa Florin CAPĂȚÂNĂ – Vicepreședinte, iar ceilați lectori sunt Bertrand SWIDERSKI – Director CSR Carrefour, Viorel MORĂRESCU – Director General al Direcției Generale de Industrie Alimentară, Ministerul Agriculturii, Marius DUNCA – Președinte Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, Lenuța ICHIM – Vicepreședinte Autoritatea Natională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentară, Oana MANOLESCU – Inițiator al proiectului de lege privind reducerea risipei alimentare. La acest panel vor dezbătute programele desfășurate de marii retaileri din România pentru reducerea risipei alimentare, situația generală la nivel european în domeniul diminuării risipei alimentare și propuneri în vederea reducerii acesteia pe plan național.
Conferința va fi moderată de Cristian DIMITRIU, Director Editorial Mediafax Group.
Mai multe detalii, agenda evenimentului Mediafax Talks about Retail și înscrierile pentru participare le puteți găsi pe website-ul: http://www.mediafaxtalks.ro/about-retail
Despre Mediafax
Mediafax este cel mai mare furnizor de informație generală și de afaceri din România. Înființată în 1991, compania Mediafax face parte din Mediafax Group și are peste 2.000 de clienți din mass-media, sectorul public și cel de afaceri. Printre produsele și serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de știri și fotografie de presă, înregistrări audio cu declarații și interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă și de distribuție de comunicate de presă, anuare de specialitate, conținut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct și consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.
Despre Mediafax Talks
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informațiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferințe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziție un forum de dezbatere despre subiecte și probleme arzătoare, precum și o modalitate de dialog cu autoritățile.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să o contactați pe Melania Stoica, PR & Events Manager Mediafax Talks – [email protected] | 031.82.56.417/ 0754 095 971
Despre AMRCR
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost creată în anul 2003, la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internaționale și este o asociație profesională care reprezintă interesele industriei de retail din România la nivel european, în principal, dar nu exclusiv, prin intermediul EuroCommerce și Central European Commerce Council. AMRCR susține faptul că dincolo de spiritul competitiv care carcacterizează sectorul comerțului românesc, este necesar un spațiu transparent și deschis de dialog care să permită identificarea, dezbaterea și soluționarea problemelor de interes comun.
Pentru mai multe informații, puteți trimite e-mail la adresa: [email protected]| 021.242.10.40