Noul showroom, cu o suprafață de peste 2.500 metri pătrați și 10.000 de produse, va deservi atât Craiova, cât și orașele limitrofe, Calafat, Caracal, Corabia, Filiași, Segarcea și Slatina.
„În timp ce alți jucători caută soluții prin fuziune, grupul Altex se dezvoltă organic, așa cum o face continuu, de peste 20 de ani pe piața din România (…) Prin investiția de peste 1 milion de euro în noul magazin Media Galaxy, dorim să completăm experiența omni-channel, adresându-ne consumatorilor care au la dispoziție o multitudine de canale de informare, dar care își doresc consiliere”, a declarat Dan Ostahie, președinte și CEO al Altex România.
Ziarul Financiar a scris în ediția de marți că retailerii Domo și Flanco, numărul doi și trei din piața de profil, se află în negocieri pentru crearea unui jucător cu afaceri de peste 250 milioane euro, aproape cât liderul pieței, Altex.
Grupul Altex a avut în 2012 o cifră de afaceri netă de 1,13 miliarde lei (256 milioane euro) și un profit net de 12,3 milioane lei (2,8 milioane euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice.