România va fi promovată în 2013 într-un catalog propriu de un mare tour-operator german

Publicat: 13 11. 2012, 15:56
Actualizat: 01 02. 2019, 19:21

ITS Reisen intenționează să extindă, în anul 2013, promovarea pentru România, printr-o broșură dedicată țării și distribuită în Germania, Austria și Elveția, a anunțat marți Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT).

Broșura va prezenta destinații și produse turistice specifice României. Delta Dunării, circuitele culturale, dar și turismul activ și în natură, sunt principalele forme de turism care vor apărea în broșura dedicată României.

Catalogul, care urmează să fie tipărit în această toamnă, va fi distribuit anul viitor de circa 2.500 de agenții care vând produsele ITS în Germania, Austria și Elveția. Totodată, România va continua să apară în catalogul „City Trips” al turoperatorului, cu destinații ca București și Sibiu.

Decizia a fost luată în urma discuțiilor demarate de secretarul de stat Cristian Bărhălescu cu reprezentanții turoperatorului în luna august, la Berlin, discuții continuate de MDRT în luna octombrie, la Salzburg, cu ocazia lansării Catalogului ITS 2013.

ITS Reisen face parte, alături de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, DERTOUR și Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului REWE.

REWE ocupă locul doi în topul concernelor turistice din Germania, în funcție de profit, și deține peste 2.500 de agenții de turism proprii, în franciză sau în cooperare cu alte agenții de turism (precum Atlas Reisen, DER Reisebüro, DERPART, etc.), dar și agenții de incoming proprii în 13 țări.