Prima pagină » Economic » S-a îndrăgostit de argint și pietre semiprețioase în copilărie. Cum și-a transformat pasiunea într-un brand puternic

S-a îndrăgostit de argint și pietre semiprețioase în copilărie. Cum și-a transformat pasiunea într-un brand puternic

Alexandra Popescu este omul care de 11 ani a pus umărul la creșterea brandului de ceasuri și bijuterii Oxette pe piața locală, iar faptul că de mai bine de un deceniu lucrează cu pietre semiprețioase și cu argint nu este o coincidență, scrie Ziarul Financiar.

De mică știa toate pietrele, iar din clasa a doua își schimba cerceii în funcție de haine, iubirea pentru argint fiindu-i inspirată de mama ei, iar pasiunea pentru pietre, aceste comori ale pământului, fiindu-i insuflată de tatăl său, scrie Ziarul Financiar.

„Mie-mi plac toate bijuteriile. Mi-ar fi imposibil să-mi aleg doar una. Îți dai seama în atâția ani câte am reușit să adun? Norocul meu este că am fată”, spune râzând Alexandra Popescu, între două telefoane legate de deschiderea noului magazin Oxette din Iași, cel de-al șaselea pe care grupul elen Perideo îl deține în România.

Admite că acest deceniu în care Oxette a crescut pe piața locală prin bijuterii realizate în Grecia din argint și pietre semiprețioase a fost o luptă, mai ales într-o țară în care regele era aurul, galben și strălucitor, masiv și arogant.

„Suntem de 11 ani în Ro­mânia, iar când am început totul era o luptă. Toată lumea voia aur. Țin minte că odată i-am spus tatălui meu că-mi doresc un pandantiv de argint. S-a uitat mirat la mine și mi-a spus ca aia este doar o tinichea, așa că mi-a luat un lănțisor de aur cu o perluță. La început am fost noi cei care veneam cu produse diferite față de ceea ce exista atunci pe piață, iar apoi ușor, ușor au venit și alții”, își amintește Alexandra Popescu.

Citește integral articolul în Ziarul Financiar

Citește și