Compania Kraft Foods România, care comercializează cafea, ciocolată și biscuiți, și-a schimbat, din 25 aprilie, denumirea în Mondelez România, ca urmare a strategiei globale a grupului din care face parte, informează Mediafax.
„La 1 octombrie, 2012, Kraft Foods s-a împărțit în două companii publice de top: o companie de snacks la nivel global, cu creștere semnificativă și o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu o marjă de profit ridicată. Aceasta din urmă, își menține numele de Kraft Foods Group”, se arată într-un comunicat al companiei.
Noul nume, inventat, este o combinație între echivalentul latin al cuvântului „lume” și o expresie care sugerează termenul „delicios”.
Potrivit companiei, Mondelez România este lider de piață în categoriile de cafea, ciocolată și biscuiți, poziție pe care vrea să o consolideze prin investiții în mărcile sale și extinderea gamei de produse.
Mondelez România este prezentă pe piața locală din anul 1994 și are în portofoliu mărci precum Jacobs, Nova Brasilia, Milka,Toblerone, Poiana, belVita și Oreo.
La nivelul grupului, Mondelez România face parte, alături de alte 16 state, din organizația Europeană MondelÄ“z International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiți, bomboane și băuturi răcoritoare sub formă de pulbere și al doilea mare producător de gumă și cafea.
„Ca membru al MondelÄ“z International și al regiunii MEU, care reprezintă acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii noștri vor beneficia de noi oportunități. În afară de acestea, fiind parte dintre cele mai mari și importante regiuni europene vom putea să adoptăm și să adaptăm noile strategii comune, să investim în lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede”, a declarat, în comunicat, Gerard Chandran, managing director al Mondelez România.
Grupul american MondelÄ“z International este prezent în 165 de țări și a avut anul trecut venituri de 35 miliarde dolari.