Potrivit companiei, procesul va continua și în acestă lună cu șapte noi remodelări, grupul german ajungând în prezent la 203 unități operaționale pe plan local, scrie Ziarul Financiar.
Penny Market este brandul fanion al grupului Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în 2005.
Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.
În prezent, în unitățile din România activează cu un număr de aproximativ 4.000 de angajați, compania urmând să continue expansiunea locală cu 20-25 de magazine noi până la finele anului în curs.
Grupul german Rewe a avut inițial în România patru branduri. Primul la care a renunțat a fost Selgros, pe care l-a vândut într-o tranzacție internațională. În decembrie 2015 a fost semnată vânzarea locală a Billa către Carrefour, iar în decembrie 2016 s-a anunțat închiderea magazinelor XXL Mega Discount.