Prima pagină » Economic » Se amână reparațiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem șantier când turismul e „în floare”

Se amână reparațiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem șantier când turismul e „în floare”

Se amână reparațiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem șantier când turismul e
Lucrările de modernizare a tronsonului București - Fundulea al Autostrăzii Soarelui vor începe în septembrie, după încheierea sezonului estival, a declarat joi directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.

„Nu vor fi reparații în perioada în care există turism în floare, spre litoral. Vom avea grijă ca reparațiile să fie după încetarea sezonului turistic, să înceapă undeva în septembrie, pe ambele sensuri. (…) București – Fundulea este sectorul cu probleme, un sector care costă aproximativ 30-35 milioane euro ca reparații”, a spus șeful CNADNR.

Întrebat când vor fi finalizate lucrările, Neaga a spus că nu poate avansa un termen până când nu va fi finalizat studiul de fezabilitate al acestui proiect.

Reprezentanții CNADNR au declarat în urmă cu circa două săptămâni că lucrările de modernizare a tronsonului vor începe în primăvară și vor continua inclusiv pe perioada verii. Anunțul a stârnit nemulțumirea multor șoferi, dar și a hotelierilor de pe litoral.

„Am făcut reparații și vom continua reparațiile, dar vreau să vă spun că avem pregătit un proiect de reabilitare a acestui tronson, din beton de ciment. Avem toate aprobările necesare și soluția va fi pusă în aplicare în acest an. Va fi reabilitat acest tronson, de la București la Fundulea, pe ambele sensuri. Soluția aprobată este frezare cu 8 centimetri a betonului de ciment și înlocuire cu asfalt”, a declarat, la 25 februarie, Florea Dascălu, șeful Direcției de Întreținere Drumuri Naționale și Autostrăzi din cadrul CNADNR.

Întrebat dacă reabilitarea va fi finalizată până în vara acestui an, când traficul se aglomerează cu turiști care merg spre Litoral, reprezentantul CNADNR afirma că lucrările vor fi derulate și în vară, dar proiectul ar putea fi încheiat până la sfârșitul anului 2015.

Cei doi directori CNADNR au avansat sume diferite cu privire la costurile lucrărilor. Dascălu a susținut că proiectul necesită fonduri de circa 22 de milioane de euro, însă Neaga a arătat că reparațiile vor costa 30-35 milioane euro.

Traficul pe tronsonul București – Fundulea al Autostrăzii Soarelui a fost deschis în 2004.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Cât ar trebui să mâncăm, de fapt, de Crăciun. Un medic trage semnalul de alarmă
Digi24
Rapoarte ale serviciilor secrete americane dezvăluie că Putin vrea să cucerească părți din Europa, inclusiv țări care sunt membre NATO
Cancan.ro
Zodia care termină anul 2025 în genunchi. Mihai Voropchievici: Din păcate, este prea târziu
Prosport.ro
Cea mai frumoasă profesoară de matematică din România e colega lui Gabi Tamaș!
Adevarul
Secretul bine păzit al statuii lui Ioan de Hunedoara: scrisori ascunse în bocancul de bronz
Mediafax
Ce va indica noua etichetă de pe electrocasnice. Cumpărătorii vor fi primii anunțați
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Cancan.ro
”Măgărie”. Supărare mare după ce Alessia Pop a câștigat Vocea României
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Cele mai consumate băuturi din lume au un efect crucial pentru sănătatea oaselor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Universul invizibil dezvăluie noi indicii despre materia întunecată