Serviciul Home”Bank al ING a început să funcționeze

Publicat: 11 09. 2016, 08:44
Actualizat: 12 09. 2016, 13:08

„Serviciul Home’Bank a fost remediat și este disponibil. Continuăm cu testarea soluțiilor pentru celelalte servicii încă afectate.Vom continua sa va informam despre evolutia situatiei”, a anunțat banca.

Sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home”Bank au devenit indisponibile.

„Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitatile bănești ale clienților ING, care sunt în deplina siguranță. Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create și vă asiguram că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei problema în regim de maximă prioritate”, se arată într-un comunicat ING.