„În principiu, prețurile pe care sunt contractate lucrările pe care le executați sunt niște prețuri competitive. Ar trebui să fie satisfăcătoare pentru cel care câștigă licitația. În aceste condiții, în România prețul motorinei, al cimentului, al fierului, sunt probabil la fel ca și în țările UE. Prețul forței de muncă, dacă vă așteptați să fie mai scăzut decât în celelalte țări europene, cred că v-ați făcut un calcul greșit. România fiind o țară europeană nu împiedică migrarea forței de muncă și vă transmit mesajul că piața forței de muncă este deschisă și pentru muncitori francezi, italieni, germani, austrieci și în măsura în care nu există resursă suficientă de forță de muncă, înainte de a școlariza. Pe prețurile pe care ați câștigat licitații puteți să finanțați resursă de forță de muncă corespunzătoare ca și calitate, volum, să duceți la bun sfârșit contractele pe care le-ați câștigat. (…)”, a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Șova, prezent la o dezbatere organizată de Comisia de transporturi al Camerei Deputaților, la care au fost prezenți anteprenori din domeniul infrastructurii.
Lucian Șova i-a sfătuit pe constructori să nu conteze pe „nevoia politică” a PSD de a inaugura autostrăzi.
„Cu privire la reziliera contractelor vă spun foarte direct să nu contați deloc pe nevoia noastră politică de a inaugura autostrăzi care urmează să se prăbușească, nici măcar autostrăzi care să nu corespundă din punct de vedere tehnic proiectului așa cum vi l-ați asumat. Eu cel puțin nu îmi asum responsabilitatea de dragul unei inaugurări să îi mint nici pe colegii mei și nici pe cei care ne-au ales, în principiu, întreg poporul român care așteaptă rezultate, rezultate pe bani”, a adăugat Șova.