Și-a lăsat cana murdară pe birou, iar președintele companiei i-a spălat-o. După acest gest, viața sa s-a schimbat
Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a povestit recent o întâmplare inedită din perioada în care abia absolvise cursurile Univeristății din Stanford.
La vremea respectivă, americanul lucra ca programator la o companie abia înființată. Era programatorul tipic: priceput la munca sa, dar destul de dezordonat, scrie Business Insider.
Așa se face că pe biroul lui Reed se adunau tot timpul căni de cafea rămase nespălate. În mod „miraculos”, însă, o dată la câteva zile, găsea totul curat. Supriza a fost când, într-o dimineață, a constatat că nu femeia de serviciu îi spăla cănile, ci nimeni altul decât CEO-ul companiei.
„Tu mi-ai spălat tot timpul cănile?”, a întrebat el. A primit un răspuns afirmativ, așa că a vrut să afle și de ce. „Era singurul lucru pe care îl puteam face pentru tine. Tu faci atât de multe pentru companie”, i-a explicat CEO-ul.
Reed Hastings spune acum că aceea a fost una dintre cele mai importante lecții de leadership pe care a primit-o vreodată.
În prezent, Hastings este CEO al platformei online Netflix. Anul trecut, americanul și-a adăugat în conturi aproape 11,1 milioane de dolari, față de 7,7 milioane de dolari, în 2013, potrivit MEDIAFAX.
Creșterea veniturilor lui Hastings se datorează unei măriri a salariului său de la aproximativ 2 milioane de dolari, în 2013, la aproape 3 milioane de dolari, în 2014. De asemenea, Hastings a avut în 2014 beneficii de peste 8 milioane de dolari din tranzacționarea opțiunilor pe acțiuni.
Pătrunderea platformei Netflix în domeniul conținuturilor originale și popularitatea de care se bucură serialele sale, precum „House of Cards” și „Orange is the New Black”, au remodelat industria televiziunii și felul în care consumatorii privesc producții de divertisment.
Gigantul american al streaming-ului, înființat în 1997, care a început cu închiriere de DVD-uri, s-a implantat progresiv pe continentul american și, din 2012, în câteva țări din Europa – Marea Britanie, Irlanda, țările scandinave și Olanda. În 2014, serviciul a fost lansat în Franța, Germania, Austria, Elveția, Belgia și Luxemburg.