Prima pagină » Economic » Silaghi l-a demis pe șeful CNADNR. „Ați văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada București-Ploiești”. Cine este noul șef al companiei de autostrăzi

Silaghi l-a demis pe șeful CNADNR. „Ați văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada București-Ploiești”. Cine este noul șef al companiei de autostrăzi

Silaghi l-a demis pe șeful CNADNR.
Mihail Bașulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor înregistraten derularea lucrărilor de construcție a autostrăzii București-Ploiești.

Mihail Bașulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor înregistrate în derularea lucrărilor de construcție a autostrăzii București-Ploiești.

„Ați văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada București-Ploiești”, a spus ministrul Transporturilor, întrebat de jurnaliști care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR, potrivit Mediafax.

„Am un ordin semnat de dl ministru, cu data de 3 iulie, prin care încetează mandatul de director general al CNADNR în cazul dlui Mihail Bașulescu. În ordin nu se precizează care este motivul demiterii”, a declarat pentru gândul Cristina Savu, consilierul personal al ministrului Ovidiu Silaghi.  Savu a precizat că noul director al CNADNR este Mircea Pop. 

Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi șantierul și a declarat că autostrada București-Ploiești nu va fi deschisă circulației la 30 iunie, data stabilită după mai multe amânări, noul termen avansat de autorități fiind 1 august, când va începe traficul, însă cu restricții de viteză și după ce vor fi remediate unele defecțiuni de construcție.

Primul termen de dare în folosință a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.

Lucrările la autostrada București-Ploiești sunt împărțite în două sectoare, respectiv București-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorțiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, și Moara Vlăsiei-Ploiești, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internațional/Euroconstruct ’98/Com-Axa.

Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.

Bașulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.

 

Citește și