Sistemul internațional „Happy or Not” de măsurare a nivelului de satisfacție a pasagerilor față de serviciile oferite a fost introdus, marți, pe Aeroportul „Henri Coandă”, primul domeniu fiind cel al parcărilor publice, a anunțat Compania Națională Aeroporturi București.
„Sistemul «Happy or Not» aplicat în Aeroportul Internațional Henri Coandă București include un număr de opt dispozitive, care afișează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»). Acest sistem va monitoriza și măsura, în timp real, nivelul de satisfacție a pasagerilor atât față de calitatea serviciilor din aeroport, cât și față de angajații care realizează respectivele servicii”, se arată într-un comunicatul de presă al Companiei Naționale Aeroporturi București, transmis marți agenției MEDIAFAX.
Potrivit sursei citate, primul domeniu asupra căruia pasagerii își pot exprima gradul de satisfacție este cel al parcărilor publice, însă în acest an vor mai fi monitorizate în acest fel serviciile de curățenie, check-in, retail și securitate.
Compania Națională Aeroporturi București a precizat că sistemul „Happy or Not” este și în alte aeroporturi europene, printre care Heathrow – Londra, Lutton – Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.