Suedezii de la H&M deschid în primăvară un nou magazin
Retailerul suedez de fashion H&M va deschide, în această primăvară, un magazin la Botoșani, în Uvertura Mall, și va ajunge astfel la o rețea de 24 unități în România, a anunțat centrul comercial, informează Mediafax.
Noul magazin H&M, cu o suprafață de 1.575 metri pătrați, se va desfășura pe două etaje ale centrului comercial.
„H&M își continuă expansiunea în România. După doi ani de prezență pe piața locală, suntem încântați de rezultatele obținute (…) Privim cu entuziasm deschiderile de noi magazine în orașele din România, pentru că astfel produsele noastre vor fi disponibile în întreaga țară”, a declarat, în comunicat, Lori Orosan, Expansion Manager CEE la H&M.
Uvertura Mall, parte a portofoliului dezvoltat de societatea cu capital integral românesc Moldova Mall, are o suprafață închiriabilă de 15.000 metri pătrați și este în grafic pentru deschiderea planificată în a doua jumătate a lunii martie a acestui an. Centrul comercial are acum o rată de ocupare de 82% și poartă negocieri pentru unitățile rămase.
„Prezența H&M în centrul nostru comercial reprezintă o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare a acestuia”, a declarat Dănuț Prisecariu, proprietarul Uvertura Mall.
H&M a fost fondat în Suedia 1947 și este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piețe, inclusiv unități deschise în sistem de franciză. Vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România s-au dublat în anul fiscal 2012, încheiat pe 30 noiembrie, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a 8 magazine în această perioadă pentru un total de 19 unități.
Moldova Universal este o societate cu capital românesc, prezentă pe piață din anul 1991, care a mai dezvoltat trei cartiere rezidențiale în Iași și unul în Botoșani. (Ana Maria Petcana)