Tarom recomandă pasagerilor să vină la aeroport cu minimum două ore înaintea plecării, după ce o parte a pasagerilor au pierdut zborurile din cauza cozilor
Compania Tarom recomandă pasagerilor să vină la aeroport cu minimum două ore înainte de plecarea cursei, din cauza aglomerației care se înregistrează, în această perioadă, atât pe cursele regulate, cât și pe cele charter.
„Dat fiind numărul foarte mare de pasageri atât pe cursele regulate, cât și pe numeroasele curse charter efectuate de Tarom în această perioadă, ne pare rău să anunțăm un timp de așteptare mai mare decât de obicei, pentru efectuarea formalităților de check-in în aeroport. În acest sens, rugăm pasagerii să se prezinte în aeroport cu cel puțin două ore înainte de plecarea cursei, așa cum este prevăzut în condițiile de călătorie, pentru a evita aglomerația și a scurta timpul de așteptare”, se precizează într-un comunicat remis MEDIAFAX, joi, de Tarom.
Totodată, compania aeriană ține să reamintească pasagerilor că există și posibilitatea de a efectua check-in atât online, pe www.tarom.ro, cât și la chioșcurile de self-checkin din aeroport.
Precizările companiei vin după ce, joi dimineață, la ghișeele de check-in de la Aeroportul Otopeni s-au format cozi lungi, astfel că, din cauza timpului mare de așteptare, o parte a pasagerilor au pierdut zborurile. Unii dintre ei au spus că nu au prins cursa pentru care aveau bilet deși veniseră la aeroport cu două ore înainte de plecarea avionului.