Decizia a fost luată de către conducerea executivă și cea administrativă a societății, după ce s-a constatat gradul scăzut de ocupare a parcării.
În prezent, în acest terminal, care a fost deschis în luna noiembrie, parchează doar 19 mașini pe zi, în medie, în condițiile în care sunt disponibile aproape 700 de locuri, au precizat reprezentanții Metrorex, pentru Mediafax.
Terminalul multimodal are un regim de înălțime P+3 etaje, iar alcătuirea cuprinde un parcaj pentru 660 de autovehicule, sală de așteptare pentru călătorii transportului public orășenesc și interurban, precum și o autogară cu 11 locuri de parcare.
Acesta este dotat cu lifturi de acces în parcajul suprateran, precum și cu acces direct către stația de metrou Străulești, prin intermediul unei galerii subterane dotate cu trotuare mobile și luminatoare ce oferă lumină naturală.
Sistemul park&ride are ca scop reducerea congestiei traficului urban și furnizarea mai multor modalități de transport pentru publicul călător, respectiv: metroul, transportul urban de suprafață, transportul preorășenesc și asigurarea condițiilor de parcare pentru transportul cu autoturismul personal.
„Scopul construcției primului Terminal Multimodal din București a fost de a îmbunătăți condițiile de mediu prin reducerea poluării șidecongestionarea traficului. Astfel, autovehiculele ce intră în capitală vor putea utiliza parcarea, pasagerii având acces direct și rapid la transportul public orășenesc (subteran și suprateran) și interurban pentru destinatiile din afara capitalei,” anunțau, în noiembrie, reprezentanții Metrorex.