Televiziunea de filme MGM Channel își va schimba denumirea
AMC Networks a anunțat, luni, schimbarea imaginii și denumirii MGM Channel în „AMC”, rebrandingul marcând extinderea în afara spațiului nord-american a AMC, unul dintre cele mai populare și premiate branduri din televiziune.
Astfel, AMC Networks va începe lansarea televiziunii AMC în versiuni locale, pe cablu și pe platformele de satelit, în Europa, America Latină, Asia și Orientul Mijlociu, în toamna lui 2014. De asemenea, împreună cu această lansare vor veni la pachet serviciile AMC video on demand (VOD), High Definition (HD) și servicii de tipul „TV Everywhere” („TV Pretutindeni”).
În România, transformarea MGM Channel în AMC se va produce cel mai probabil din luna noiembrie, au declarat, pentru MEDIAFAX, surse din piața media.
Serialele originale „Halt & Catch Fire” și „The Divide”, produse de studiourile AMC, vor fi printre primele care vor avea premiera la nivel internațional, în acest an, pe noua televiziune AMC. În plus, pe lângă programul original venit din studiourile proprii ale AMC Networks, AMC va difuza filme populare, premiate, de la cea mai mare filmotecă mondială, inclusiv de la MGM, Paramount și Sony.
„În ultimii ani, AMC a redefinit povestirile dramatice pe pay-TV prin abordarea cinematografică a serialelor originale, incluzând «The Walking Dead», «Mad Men» și «Breaking Bad». Intenționăm să copiem strategia noastră de succes din SUA și să o implementăm în toată lumea și să creăm o conductă cât mai largă pentru emisiunile noastre originale”, a declarat Ed Carroll, director de operațiuni al AMC Networks.
„Există o cerere uriașă pentru programele originale AMC peste hotare. Acest interes, dublat de experiența plină de succes în selectarea filmelor de la cele mai mari studiouri, ne oferă o șansă uriașă în a face AMC Global o destinație de distracție de top, la nivel mondial. Credem cu tărie că AMC Global va fi o achiziție valoroasă pentru platformele de distribuție ale partenerilor noștri, pe măsură ce vom continua să lucrăm împreună la creșterea afacerilor lor”, a spus, la rândul său, Bruce Tuchman, președintele AMC Global și Sundance Channel Global.
În luna iulie, compania AMC Networks a anunțat schimbarea imaginii celei mai noi achiziții – Chellomedia (care include MGM Channel) în „AMC Networks International”. Compania americană AMC Networks a achiziționat de la grupul american de telecomunicații Liberty Global Inc. divizia de conținut – Chellomedia -, pentru 750 de milioane de euro, la începutul anului.
AMC Networks Inc. este o companie de divertisment din SUA, care deține și operează mai multe televiziuni, între care se numără AMC, IFC, Sundance Channel și WE tv. De asemenea, compania deține drepturile de difuzare pentru celebrele seriale „Mad Men”, „Breaking Bad” și „The Walking Dead”.
Portofoliul său de televiziuni din România al Chello Central Europe include: Minimax, Megamax, Film Café, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network, MGM Channel și Shorts TV. Televiziunile operate de compania Chello Central Europe sunt reprezentate în România de societatea Tematic Cable SRL (distribuție) și de Indoor Media Group (promovare), în condițiile în care biroul din București al Chello a fost închis pe 30 septembrie 2013.
MGM Channel – unul dintre cele mai cunoscute televiziuni de film – s-a lansat în România în octombrie 2006 și este în totalitate subtitrat în limba română. Având ca simbol de brand maiestuosul leu, MGM Channel difuzează producții de toate genurile: de la comedie, filme romantice, dramă la acțiune și aventură.
În prezent, televiziunea MGM Channel este inclusă în rețeaua UPC, cablu și satelit, dar și în grilele unor operatori mici și mijlocii din România.