Thomas Cook Neckermann revine după șase ani în România. Copos și Goschy trec la all inclusive pe litoral pentru a putea primi turiști germani
Thomas Cook Neckermann revine după șase ani în România și încheie contracte cu mai multe hoteluri de pe litoral în sistemul all inclusive, solicitat de turiștii germani, printre acestea numărându-se unități deținute de oamenii de afaceri Josef Goschy și George Copos.
Astfel, Thomas Cook Neckermann a semnat contracte all inclusive pentru câte 50 de camere din hotelurile Amiral și Comandor din Mamaia, deținute de Josef Goschy, proprietarul lanțului Unita Turism, și pentru 30 de camere din hotelul Europa (Eforie Nord), aflat în proprietatea omului de afaceri George Copos.
De asemenea, a fost încheiat un contract de servicii all inclusive și cu hotelul de cinci stele Saturn din stațiunea cu același nume, administrat de Linica Stan, directorul general al THR Marea Neagră, firma care administrează hotelurile de pe litoral ale SIF Transilvania.
„Aceste hoteluri vor oferi servicii all inclusive pentru turiștii germani începând cu 1 iunie. Prețurile vor fi de 38-43 de euro pe noapte locul în camera dublă, pentru că fiind o piață nouă pentru Neckermann trebuie să intrăm cu prețuri mici. Neamțul se uită la prețuri și ține cont de ele”, a declarat agenției MEDIAFAX Gheorghe Mărginean, directorul și proprietarul agenției Karpaten Turism, care reprezintă în România concernul Thomas Cook Neckermann.
El estimează că în acest an vor veni în România prin Thomas Cook aproximativ 5.000 de turiști germani, dintre care circa 1.000 vor alege unitățile care practică sistemul all inclusive, iar 4.000 vor alege hotelurile Iaki și Richmond (ambele din Mamaia), Doina (Neptun) și Cleopatra, Balada și Hora (Saturn).
Pentru ca turiștii străini să fie mulțumiți de servicii, turoperatorul străin va trimite la specializare în Bulgaria în luna mai 12 bucătari șefi și directori de aprovizionare din cadrul celor patru hoteluri care vor opera în sistem all inclusive. Turiștii care vor alege aceste hoteluri vor beneficia de trei mese pe zi în regim bufet, băuturi alcoolice și nealcoolice, la care se adaugă sucuri și gustări în intervalul dintre mese.
„Voi trece la all inclusive din acest sezon, pentru că ne-au obligat prin contract cei de la Neckermann. N-am mai practicat acest sistem până acum”, a declarat agenției MEDIAFAX Josef Goschy, unul dintre cei mai mari hotelieri din România.
El a adăugat că în hotelurile pe care le deține au început să sosească deja primii turiști din Germania.
Reprezentantul Anna Hotels, compania hotelieră deținută de George Copos, crede că „all inclusive” este mult spus pentru ceea ce oferă hotelurile românești turiștilor străini.
„All inclusive adevărat se face în Turcia sau Bulgaria unde, pe lângă mâncare și cazare, este inclus și entertainment-ul. Noi avem un deal cu Thomas Cook pentru cazare, pensiune completă și băuturi la mese. Aceste pachete sunt vândute către germani, dar pot fi cumpărate și de turiștii români sau, dacă aceștia preferă, pot face rezervare și doar pentru cazare cu mic dejun sau demipensiune”, a spus Dan Volentir, business development maager la Ana Hotels.
Gheorghe Mărginean a explicat că doar 20% dintre cei 5.000 de turiști germani care vor fi trimiși anul acesta de Thomas Cook pe litoral se vor caza în Mamaia.
„Nemților, Mamaia li se pare enorm de scumpă. Pentru luna august, tariful unui hotel de patru stele în Mamaia vândut pe piața germană este 55-57 de euro pe noapte, locul în camera dublă, cu mic dejun inclus. În Bulgaria, în schimb, la Nisipurile de Aur, un hotel de patru stele, în regim all inclusiv, vinde locul în camera dublă în luna august cu 32-35 de euro pe noapte”, a afirmat Mărginean.
Subsidiara din Germania a unuia dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, Thomas Cook, operează din acest an, prin intermediul brandului Neckermann, sejururi pe litoralul românesc, circuite și călătorii în orașe.
Compania Thomas Cook s-a retras în anul 2006 de pe piața românească, nemulțumit de hotelurile și serviciile de pe litoral.
Alexander Wrede, directorul de contractări al Thomas Cook Germania, declara în luna martie pentru MEDIAFAX că România este o destinație total necunoscută pentru turiștii germani, iar Bulgaria, care concurează cu România la turismul de litoral, are în plus hoteluri mai bune și pachete all inclusive.
„Sunt impresionat de resorturile de pe malul bulgăresc al Mării Negre. Cele mai multe oferă pachete all inclusive, ceea ce e foarte important pentru o vacanță la mare în condițiile în care majoritatea clienților noștri este formată din familii. Deci calitatea serviciilor și prețurile oferite dictează piața”, a spus directorul de contractări al Thomas Cook AG.
Thomas Cook Group este prezent pe 21 de piețe și are 22 de milioane de clienți. Grupul deține aproape 100 de avioane, are 31.000 de angajați și, în afară de Europa, mai activeză în Asia, Egipt și Canada. Thomas Cook Group mai deține compania aviatică Condor și brandurile Bucher last Minute, Sentido Hotels&Resort și Air Marin.