Uber deschide cel mai mare centru de asistență din Europa Centrală și de Est, la București, după o investiție de 250.000 de dolari

Publicat: 06 08. 2019, 14:13

Reprezentanții Uber investesc în serviciul de asistență pentru șoferi pentru a-i ajuta să parcurgă pașii legislativi, să se perfecționeze, dar și să trateze problemele cu clienții într-un moment în care piața a devenit tot mai competitivă. Centrul de 320 mp a fost dezvoltat de CBRE România și are în prezent 11 angajați.

Competiția este văzută drept un impuls pozitiv de către cei de la Uber. În viziunea lor, faptul că industria de ridesharing s-a mărit, a generat legiferarea acesteia. Totodată, ordonanța care a legalizat firmele de ridesharig vine cu noi provocări pentru firmele de transport alternativ. „Legislația nu e perfectă, îngreunează procesul de certificare a șoferilor”, spune Andreea Ticărău, Head of Customer Support Europa Centrală și de Est.

„Când ne-am lansat eram singuri, acum vorbim de o industrie care ne-a ajutat cumva să obținem reglementarea, pentru că vorbim de ceva mult mai mare decât o singură companie. Noi vedem competiția ca un lucru bun pentru că ne obligă să asigurăm un serviciu pe care oamenii îl aleg”, a mai afirmat aceasta.

Uber mai concurează prin investestițiile în partenerii care dețin flote, în atragerea de noi șoferi. De asemenea, acești urmează să îmbunătățească aplicația pe partea de siguranță și se concentrează pe obiectivul de a ajunge în maxim 3 minute la client. Uber continuă să dezvolte serviciul Uber Green care a ajuns la 69 de mașini față de 20 câte au fost în momentul lansării.