Componența de retail alimentar, respectiv magazinele Succes, este cea mai importantă în grup, contribuind cu 70% la cifra de business, potrivit Ziarul Financiar.
Mega Image și Profi se află în negocieri pentru preluarea unora din magazinele retailerului român Succes, controlat de omul de afaceri gorjean potrivit mai multor surse din piață. Potrivit presei locale, Nicolae Sarcină este de asemenea anchetat pentru evaziune fiscală.
Sub brandul Succes sunt deschise peste 150 de unități în nouă județe din țară și în București, cu afaceri de 250 milioane lei.
Retailerul Profi analizează toate magazinele Succes, fiind interesat să cumpere câteva zeci din acestea, aflate atât în București, cât și în provincie. Mega Image dorește să achiziționeze cele circa zece magazine din Capitală, potrivit surselor citate de ZF.
Compania Succes Nic Com a intrat pe piață în anul 1994, având ca principal domeniu de activitate comerțul en-gross și en-detail cu produse alimentare, băuturi și tutun, dar și cu produse nealimentare, potrivit informațiilor de pe site-ul companiei. Astăzi, sub acest brand a fost dezvoltat un adevărat grup, cu activități diverse, de la comerțul cu carburanți la producția de panificație și de la prelucrarea lemnului la HoReCa. În continuare însă, componenta de retail alimentar are cea mai importantă pondere în totalul businessului de 350 mil. lei, respectiv 70% (250 mil. lei).
Nicolae Sarcină (45 de ani), gorjeanul care deține Succes, a devenit în criză cel mai puternic antreprenor din comerț, businessul său total dublându-se din 2008 până în 2013.