„De la începutul anului am deschis 24 de magazine în toată țara, în momentul de față totalizând 391 de unități în 188 de localități. Ne propunem să ajungem cât mai aproape de 500 de magazine la sfârșitul anului”, spune Gaetan Pacton, directorul de dezvoltare al lanțului de supermarketuri.
Rețeaua de supermarketuri a încheiat anul trecut cu un total de 367 de unități sub mai multe formate și branduri, numărul magazinelor fiind mai mare cu 92 comparativ cu cel de la finalul lui 2014.
„Anul acesta avem un buget de aproximativ 50 de milioane de euro pentru expansiune „, spune Gaetan Pacton.
Rețeaua Profi s-a extins încă de la început atât în marile orașe ale țării, dar și în provincie, acoperind chiar și satele de câteva mii de locuitori. De altfel, Profi este cel mai extins retailer în peste 30 din județele României.
Anul trecut compania a avut afaceri de peste 500 mil. euro, însă nu a înaintat o estimare și pentru 2016.
Oficialii companiei au spus însă, în mod repetat, că reducerea TVA, inițial la alimente anul trecut, și apoi anul acesta în cazul celorlalte produse, s-a văzut puternic în vânzări.