Cristina Pateșan a lucrat timp de 2-3 ani la relații cu clienții și a răspuns la apelurile celor care aveau nevoie de consultanță. Spune că la acea vreme cele mai multe reclamații țineau de partea de setare a telefoanelor mobile, însă se întâmpla să sune persoane care doreau să știe dacă plouă în București, pentru că voiau să vină la un meci de fotbal.
„Aveau probleme cu setările, nu reușeau să seteze mesageria vocală. Nu mă deranjau. Dacă ei nu ar fi avut întrebări, eu nu aș mai fi avut un loc de muncă. Se întâmpla să sune să întrebe cum este vremea. Erau din altă localitate, voiau să vină în București la un meci și voiau să știe cum era vremea. Le răspundeam. La urma urmei nu am făcut niciodată parte dintr-o companie rigidă. Și asta se simte și în interiorul companiei”, zâmbește Cristina Pateșan, manager divizie de produse al Orange România.
Referitor la cum își aleg clienții telefoanele, Pateșan spune că România este o piață în care prețul contează, dar sunt și clienți care aleg după alte criterii.
„Simțim în România trenduri pe care le vedem la nivel global, cum ar fi digitalizarea, viteza datelor 3G, 4G, le vedem pe toate în România și le vedem crescând. (…) Există zone de clienți unde alegerea se face după preț, există clienți care încă au nevoie să folosească voce și sms, un telefon de bază. „, spune Pateșan, adăugând că în oferta operatorului de telefonie sunt în jur de 40 de telefoane și 10-12 modele de tablete.
Urmărește aici înregistrarea emisiunii la ZF Live