Prima pagină » Economic » Un mare brand dispare definitiv de pe piața locală. Ce se întâmplă cu cele 85 de magazine

Un mare brand dispare definitiv de pe piața locală. Ce se întâmplă cu cele 85 de magazine

Un mare brand dispare definitiv de pe piața locală. Ce se întâmplă cu cele 85 de magazine
Mai multe pe gandul.info

Grupul francez Carrefour a anunțat în decembrie 2015 că a preluat rețeaua de magazine Billa în România într-o tran­zacție evaluată la aproape 100 de milioane de euro. Consiliul Concuren­ței a aprobat apoi, în vara anului trecut, mutarea, cu anumite condiții.

În momentul în care grupul francez a primit acordul Concurenței, compania a anunțat că va transforma toate magazinele Billa, brandul urmând a dispărea de pe piață în acest an. Prima remodelare a avut loc la 1 martie 2017, magazinul fiind cel din incinta Liberty Center din cartierul bucureștean Rahova. Astăzi, la aproape șapte luni depăr­ta­re, procesul de rebranding s-a încheiat. Lună de lună, începând cu martie, au avut loc câteva inaugurări, potrivit datelor Ziarului Financiar.

Citește și