„Tati oferă o gamă largă de produse, la prețuri competitive, și ne bucurăm că va fi disponibil pe piața din România, prin inaugurarea locației din Veranda (…).Am intrat în linie dreaptă cu proiectul și ne pregătim de marea lansare din această toamnă. Majoritatea chiriașilor au preluat deja spațiile pe care le vor ocupa și lucrează la amenajarea magazinelor”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul proiectului Veranda.
Primul magazin al brandului de tip discount va măsura circa 1.700 mp și va vinde haine în proporție de 40%, restul fiind împărțit între produse de beauty și bunuri pentru decorarea locuinței.
„Deschiderea primului magazin Tati în România în centrul comercial Veranda din Obor reprezintă o mișcare strategică a grupului nostru de a găsi platforma ideală pentru comercializarea produselor brandului francez”, a spus Marian Radu, reprezentant al grupului Peeraj.
Brandul Tati este cel mai nou pe care grupul Peeraj și-l adaugă în portofoliul ce mai cuprinde nume precum CCC (încălțăminte), Pimkie (modă) sau Boggi (modă masculină).
Veranda va avea o suprafață închiriabilă de aproximativ 30.000 de metri pătrați și va fi inaugurat în ultimul trimestru al acestui an. Principalele ancore vor fi hipermarketul Carrefour (10.000 mp) și magazinul H&M (2.200 mp), alături de care se vor găsi peste 100 de magazine, restaurante și cafenele. Centrul comercial va avea o parcare de 1.200 de locuri și un spațiu verde de 15.000 de metri pătrați, care iarna va găzdui un patinoar și un târg de sărbători, iar vara este destinat relaxării și petrecerii timpului liber, inclusiv activități pentru copii.
De asemenea, odată cu deschiderea centrului comercial vor fi încheiate și lucrările la infrastructura zonei Obor, în valoare de două milioane de euro, care presupun lărgirea străzii Ziduri Moși cu câte o bandă pe sens, precum și a trotuarului, dar și modernizarea stației de tramvai și construirea unui refugiu.