Un mare operator telecom, prezent și în România, va închide peste 1.000 de magazine din țări europene
Vodafone va reconfigura rețeaua de magazine din Europa ținând cont de preferințele clienților, 40% dintre punctele de comercializare urmând să fie transformate până la sfârșitul anului 2021, a explicat Nick Read.
„Dacă ne gândim că 40% dintre tranzacții devin digitale, atunci acest lucru are impact asupra persoanelor care merg în magazine. Direcția și obiectivul magazinelor se schimbă”, a afirmat Nick Read în cursul unei conferințe de presă desfășurate în orașul german Düsseldorf.
Vodafone, al doilea operator de telefonie mobilă din lume, va continua aplicarea planului privind deschiderea de magazine în Marea Britanie. În septembrie, Vodafone a anunțat planuri de a deschide 24 de noi magazine de tip franciză în Marea Britanie anul acesta, fiind analizată posibilitatea de a deschide încă 50 în anul 2020.
Dar „cred categoric că Germania este inima companiei noastre, deoarece aici se înregistrează 40% din fluxul de încasări. Avem o poziție extraordinară pe piața acestei țări”, a subliniat directorul general Vodafone.