Prima pagină » Economic » Un mare retailer din România vrea să intre în comerțul online

Un mare retailer din România vrea să intre în comerțul online

Un mare retailer din România vrea să intre în comerțul online
Auchan va analiza intrarea pe comerțul online din România în 2015 și ar putea testa acest concept din 2016, au declarat vineri reprezentanții retailerului francez.

„Vom studia acest proiect în 2015. Vrem să profităm de experiența celorlalți colegi pentru a face un test, eventual în 2016. Este o activitate dificilă, unde se înregistrează frecvent pierderi”, a declarat într-o conferință de presă directorul general al retailerului, Patrick Espasa.

Carrefour a fost primul retailer care și-a deschis magazin online cu produse din toate categoriile FMCG. Lansat oficial la sfârșitul lunii iulie a anului trecut, serviciul este disponibil pentru București și localitățile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse.

În decembrie și Cora, care deține 12 hipermarketuri, s-a extins pe online, lansând conceptul drive, găzduit de magazinul Lujerului. Prin intermediul coradrive.ro, clienții pot să cumpere produsele online și le ridică ulterior din magazin.

O altă rețea de retail care analizează intrarea pe comerțul online este Mega Image.
Auchan România a încheiat în această săptămână procesul de rebranding al celor 20 de magazine real cumpărate de la grupul german Metro, odată cu inaugurarea de sâmbătă, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni.

În noua sa dimensiune, Auchan România are 31 de magazine deschise în 18 orașe și alte două unități în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, 11.000 de angajați, trei platforme logistice, 70,5 milioane de clienți anual.
 

 

Citește și