OBI, parte a grupului Tengelmann, care la începutul anului 2010 a vândut supermarketurile Plus din România rivalilor de la Lidl, este unul dintre cei mai mari jucători din piața europeană de bricolaj, având vânzări de 6,8 mld. euro în 2012, dar în piața locală compania germană nu a reușit să se impună.
Un nou exit din piața locală de bricolaj
Cu vânzări medii per magazin de 5,4 mil. euro în 2013, la jumătate față de media pieței de bricolaj, cei de la OBI nu au găsit cumpărător pentru operațiunile locale, astfel că spațiile magazinelor din Oradea și din cartierul bucureștean Berceni vor fi închiriate de retailerul grec de jucării și arÂticole pentru copii Jumbo, care ar putea ocupa și magaÂziÂnele din Pitești, Ploiești și Arad.
OBI avea anul trecut în România în jur de 550 de angajați la vânzări de 37 mil. euro.
Citește mai multe în Ziarul Financiar