Un nou brand de hoteluri intră pe piața din România

Publicat: 13 06. 2014, 12:09
Actualizat: 04 02. 2019, 15:32

Hotelul va fi deschis în luna noiembrie, iar construcția și amenajarea clădirii costă peste 10 milioane de euro. Proiectul este dezvoltat de firma Dentotal Investment, ai cărei acționari sunt o familie de medici stomatologi români, au declarat pentru MEDIAFAX surse din domeniul hotelier.

Banii provin dintr-un credit contractat de Dentotal Investment de la Garanti Bank.

Hotelul va avea șase etaje și va fi construit pe strada George Enescu, în vecinătatea Ateneului Român.

Unitatea de cazare va avea 114 camere, sală de fitness, două săli de conferințe, va fi clasificată la patru stele și va funcționa sub numele Mercure Bucharest City Center.

Lanțul hotelier Accor, proprietarul brandului Mercure, se va ocupa integral de conducerea hotelului, cu acționarii căruia a semnat un contract de management.

Rețeaua Mercure este prezentă în 51 de țări, cu peste 750 de hoteluri de 3 și 4 stele.

Accor, cel mai mare operator de hoteluri din lume, are activități în 92 de țări, cu peste 3.500 de hoteluri, însemnând circa 450.000 de camere.

Grupul operează mai multe rețele, printre care Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, Adagio, ibis, hotelF1 și MGallery.

În România, Accor are șase hoteluri, cu 1.221 de camere, un hotel Pullman, un Novotel și patru ibis.