Acționarii firmei vor discuta în august majorarea capitalului social cu 46 milioane de lei, de la 20,8 milioane de lei la 66,8 milioane de lei prin aporturi noi în numerar, prin emiterea de 46 milioane de acțiuni, în scopul finanțării proiectului imobiliar din Strada Ziduri Moși, nr 23.
De asemenea, compania intenționează să acceseze un credit de 35 milioane de euro, pentru o durată de până la 30 de ani de la instituții de credit din România și/sau străinătate, în vederea finanțării centrului comercial.
Centrul comercial, denumit Veranda Shopping Center, va avea o suprafață de circa 25.000 de metri pătrați și urmează să fie dezvoltat în zona Pieței Obor, pe fostul amplasament al fabricii de mase plastice Prodplast, care a fost relocată.
Prodplast Imobiliare a desemnat firma CBRE România pentru închirierea spațiilor din centrul comercial și a angajat firma Barsine Investitii pentru managementul de proiect și alte servicii conexe în vederea realizării investiției.
Pogonaru a încheiat un acord cu rețeaua de hipermarketuri Carrefour pentru un spațiu de circa 10.000 de metri pătrați în cadrul centrului comercial.
Centrul comercial urmează să concureze în zonă cu Mega Mall, dezvoltat de fondul sud-african NEPI în apropiere de Arena Națională, dar și cu ParkLake Plaza, în construcție în cartierul Titan.
Prodplast Imobiliare a anunțat încă din 2012 că vrea să construiască un centru comercial în zona Obor, iar anul trecut a început demersurile privind începerea proiectului.
Acționarii Prodplast au decis în 2008 divizarea producătorului de mase plastice în două firme, dintre care una cu activități imobiliare, care deține terenurile și clădirile din București, evaluate 206,3 milioane lei la acel moment.
În afara terenului din zona Obor, Prodplast Imobiliare mai deține un teren în Tunari, județul Ilfov, de circa 3 hectare.
Omul de afaceri Florin Pogonaru este acționar indirect al Prodplast Imobiliare, prin mai multe firme.