Grupul ungar vrea astfel să își armonizeze platformele de funcționare ale benzinăriilor din rețeaua sa din România, se arată într-un comunicat al MOL.
Grupul ungar de petrol și gaze a finalizat în luna februarie achiziția celor 42 de benzinării cumpărate de la ENI România, companie din grupul italian Eni, și a ajuns la o rețea de aproximativ 200 de unități de distribuție a carburanților.
„Majoritatea benzinăriilor MOL România funcționează sub platforma CODO – Company Owned, Dealer Operated, în timp ce rețeaua achiziționată în luna februarie include unități care funcționează sub diverse forme de administrare. Având în vedere necesitatea de a oferi clienților și partenerilor produse și servicii de înaltă calitate și de a asigura respectarea standardelor în întreaga rețea a Grupului MOL în România, invităm antreprenorii să își trimită candidaturile pentru administrarea în regim de agenție a 35 de stații din rețeaua noastră extinsă”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail, MOL România.
Benzinăriile care vor trece la noua platformă de operare sunt amplasate în București, Giurgiu, Bihor, Prahova, Constanța, pe autostrada A1, Craiova, Hunedoara, Buzău, Oradea, Otopeni, Petroșani, Pitești, Ploiești, Reșița, Brașov, Sebeș, Târgoviște, Târgu Jiu, Timișoara și în județul Arad.
Agenții trebuie să îndeplinească o serie de condiții, cum ar fi să dispună de capital propriu pentru finanțarea afacerii, să depună o scrisoare de garanție bancară, să aibă experiență managerială de cel puțin trei ani precum și aptitudini antreprenoriale și experiență relevantă în vânzarea cu amănuntul și motivarea echipelor.
Pentru administrarea stațiilor pot depune oferte inclusiv agenții actuali ai benzinăriilor, precum și angajații acestora, dacă îndeplines criteriile de preselecție, menționează comunicatul citat.