Compania germană susține că pasagerul a exploatat sistemul de rezervare a biletelor, care oferă prețuri mai mici la biletele de avion cu escale multiple decât la zborurile directe, informează Daily Mail.
Practic, pasagerul care dorea să zboare de la Seattle la Berlin și-a luat un bilet până la Oslo, cu escală la Frankfurt, dar nu s-a mai prezentat la ultima îmbarcare. În acest fel, a fentat sistemul și a reușit să economisească peste 2.100 de euro.
Prima instanță de judecată a dat dreptate pasagerului, însă Lufthansa a făcut apel la sentința dată de judecător.
Trucul începe să fie folosit de tot mai mulți călători pentru a-și reduce costurile cu biletele de avion. Deși pare de necrezut, multe companii precum Lufthansa, Air France sau British Airways, folosesc o astfel de strategie, iar tot mai mulți pasageri încearcă să profite de acest sistem.
Dintre toate companiile aeriene, Lufthansa este cea mai afectată de această practică, întrucât multe dintre zborurile sale au escale în Munchen sau Frankfurt. Compania aeriană specifică în mod clar, în secțiunea de termeni și condiții, că pasagerilor le este interzis să folosească acest tertip.
De exemplu, un client poate găsi zboruri mai ieftine pe rutaNew York – Londra – Bangkokdecât pe ruta Londra-Bangkok. Astfel, călătorii își achiziționează primul bilet, dar se prezintă la îmbarcare direct pe aeroportul din Londra.
Compania germană și-a modificat politica astfel încât pasagerii care apelează la acest truc pot avea surpriza de a descoperi că nu sunt primiți la bord, pentru că nu s-au prezentat la primul zbor.
Lufthansa este a treia cea mia companie aeriană din lume, fiind depășită de American Airlines și Delta Airlines.
Foto: Hepta