„În 2010, cu Red Angus noi am vrut să creăm o nișă. Acum însă am vrut să trecem la un alt nivel, am vrut să ajungem la acel statut de fine dining. Practic am păstrat valorile de la Red Angus, dar le-am dus un pic mai departe. Modul de abordare a fost mult mai subtil față de Red Angus”, a declarat Dragoș Panait, într-un interviu acordat pentru Ziarul Financiar.
Investiție de 0,5 milioane euro
foto:da.zf.ro
Restaurantul este o clădire nouă, vizavi de TVR. „Nu era nimic aici, nici măcar geamurile nu erau. Pentru design de exemplu am folosit cinci tipuri de lemn, dar ne-am dorit să nu fie ceva evident. În total, investiția s-a ridicat la 500.000 de euro, bani care au venit mai ales de la noi”, a povestit Panait.
Potrivit antreprenorului gurmand, principalul punct de atracție în restaurantul său este carnea de vită, dar meniurile cuprind și tipuri de mâncare pentru vegetarieni. „Avem o varietate completă de tăieturi, de la antricot, mușchi sau vrăbioară. Mai avem o bucată specială care se numește Tomahawk, de 1,5 kg cu os”, a mai spus acesta. Această bucată de carne este denumită astfel pentru că seamănă cu un topor.
„Nu poți să vinzi o astfel de carne în centrul vechi. Noi în centrul vechi ne dorim o anumită rotație a clienților, pe când aici vrem să facem un club. Importăm carnea de vită din Uruguay și Australia și este cel mai important lucru. O porție de 300 de grame costă 320 de lei. Aceste vite au un anumit tip de creștere, carnea lor este bogată în Omega 3 și Omega 6. Sunt masate cu bere și hrănite numai cu grâne în ultimele 400 de zile din viață”, a declarat Panait.
La început, meniul a fost realizat cu ajutorul a doi chefi, care au instruit personalul restaurantului. Acum, în bucătăria de la The Beef Club „rege” este un chef român.
„Noi am identificat din 2010 tendința cu carnea de vită. Am învățat cum se face. Noi am vrut inițial să aducem niște francize, dar era prea scump, așa că am stat un an și jumătate să ne gândim la un concept. Până la urmă a fost un lucru care a mers foarte bine. Noi la Red Angus avem chifla făcută în casă. Acum vindem cam 650 de burgeri pe lună, cu 40% în plus față de anul trecut. Am crescut constant. Chiar am introdus 4 burgeri noi în Centrul vechi”, a explicat antreprenorul.
Următoarea destinație, Constanța
foto:da.zf.ro
Planurile de a duce carnea de vită mai departe vor trece dincolo de București, până-n Constanța. „Urmează un proiect în Constanța, în Piața Ovidiu, care cred că va merge bine. Nu ne-am decis încă dacă să mergem cu The Beef Club sau cu Red Angus, dar investiția finală presupune și un boutique hotel. Nu vrem să grăbim lucrurile, așa că nu știu când vom termina construcția, dar cert este că restaurantul va porni înaintea hotelului. Nu ne împrăștiem pe mai multe obiective deodată. Principalul motiv care ne-a determinat să alegem Constanța era faptul că dețineam clădirea”, a anunțat Panait.