Valoarea de piață a Carrefour este de 13 miliarde de euro, mult sub valoarea Amazon, de aproape 400 de miliarde de euro. Gigantul francez de hipermarketuri ar putea fi exact ce are nevoie Amazon pentru a crește pe piața europeană a mâncării, una dintre cele mai mari din lume.
Carrefour are o rețea extrem de vastă de magazine în Europa, o regiune unde 95% din mâncare se cumpără în magazinele fizice.
După anunț, acțiunile Carrefour s-au tranzacționat în creștere cu 4,12%, la 17,20 de euro/titlu.
Într-o notă publicată de analiștii de la Societe Generale, Carrefour ar fi printre țintele potențiale din Europa, alături de rețelele franceze Casino sau Briton Morrisson. Momentan însă nu există vreo dovadă concretă legată de o ofertă, iar totul rămâne la nivel de zvon, scrie cotidianul francez Les Echos.
Gigantul de e-commerce Amazon a anunțat în iunie achiziția Whole Foods Market, cea mai mare rețea de retail de mâncare organică și naturală din SUA, pentru 13,7 miliarde de dolari.