Totuși, dorința de a avea un venit suplimentar rămâne cel mai important criteriu care generează start-up-uri în România, arată raportul global privind antreprenoriatul, realizat firma de cercetări GfK pentru compania de vânzări directe Amway, scrie Ziarul Financiar.
„Este îmbucurător că antreÂprenoriatul a devenit tot mai apreciat în rândul tinerilor, asta înseamnă că vor să devină independenți. Cred că ei pot crea următoarea generație de companii, pot fi valul economic nou de care avem nevoie. Nimeni nu îți mai poate garanta nimic în prezent și este bine că vor să porÂnească pe cont propriu și sunt dispuși să învețe cum să facă asta. Noi, cei cu experiență, treÂbuie doar să le dăm instruÂmentele neceÂsare”, a spus Ioana Enache, director geÂneral al Amway pentru România și Bulgaria.
Dacă anul trecut 37% din români au precizat că vor să devină antreprenori pentru că își doresc să scape de șefi sau pentru că nu mai vor să lucreze pentru altcineva, procentul a ajuns la 45% anul acesta.
De altfel, în ultimii ani, tot mai mulți corporatiști „de meserie” au început să renunțe la joburile destul de sigure în multe cazuri și la salarii bune pentru a-și înființa propriul business tocmai din acest motiv.
Citește articolul integral în Ziarul Financiar