Veniturile Peugeot au crescut ușor în primul trimestru, la 13,3 miliarde de euro, datorită pieței chineze
Livrările de autovehicule ale companiei franceze au crescut cu 16% în Europa și cu 18% în China.
Peugeot este pe pierdere de doi ani și a încheiat un parteneriat cu grupul chinez Dongfeng Motor pentru a accelera extinderea în afara Europei, unde piața auto a coborât anul trecut la minimul ultimilor 20 de ani, dar intrat într-o perioadă de revenire la începutul lui 2014.
Directorul general al PSA Peugeot Citroen, Carlos Tavares, care a preluat recent conducerea companiei, încearcă de asemenea să reducă cheltuielile și să reorienteze oferta către cele mai profitabile modele.
„Prioritatea noastră este ca grupul să fie din nou profitabil. Prioritatea sunt prețurile și o strategie strictă de administrare a acestora”, a declarat într-o conferință directorul financiar al companiei, Jean-Baptiste de Chatillon.
Peugeot anticipează că piața auto europeană va crește cu 3% în acest an. Grupul francez a fost una dintre princnipalele victime ale crizei economice din Europa, unde vânzările auto au scăzut timp de șase ani consecutivi. Cota de piață a companiei în Europa a coborât la 10%, față de aproape 13% în 2007.