Prima pagină » Economic » Vești bune pe piața muncii. Retailerul care anunță 1.000 de noi locuri de muncă până la începutul lui 2021

Vești bune pe piața muncii. Retailerul care anunță 1.000 de noi locuri de muncă până la începutul lui 2021

Vești bune pe piața muncii. Retailerul care anunță 1.000 de noi locuri de muncă până la începutul lui 2021

Un renumit retailer, prezent masiv și pe piața din România, a anunțat că urmează să creeze 1.000 de noi locuri de muncă în toată țara, până la sfârșitul anului fiscal, în februarie 2021.

Decizia celor de la Kaufland a fost anunțată în contextul deschiderii de noi magazine, cât și pe fondul extinderii echipelor actuale.

Extinderea ofertei de joburi vine și în întâmpinarea unui interes crescut pentru retailerul citat ca angajator în rândul celor care își caută un loc de muncă. Mesajul companiei pentru actualii și viitorii săi angajați este acela că într-o echipă performantă, fiecare rol este unul esențial, punând accentul pe colaborare și promovarea unei mentalități orientate spre succes.

Liderul pieței locale de retail este a patra companie din România după cifra de afaceri, dar și unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat, fapt confirmat de cel mai recent studiu care analizează datele financiare, investițiile companiei și impactul social adus asupra economiei locale în anul 2019.

Conform studiului, anul trecut, sursa citată a generat valoare adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro, a oferit 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și a susținut aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile competitive oferite.

Kaufland țintește ACCES-ul – angajarea de candidați cu cerințe și evoluții speciale

Conform spuselor Esterei Anghelescu, Recruiting and Employer Branding Director în cadrul companiei amintite mai sus, managementul va continua să le ofere românilor stabilitatea de care au nevoie prin oferirea a 1.000 de joburi noi în comunitățile unde urmează să ne dezvoltăm.

Mai mult, a adăugat aceasta, tot în ceea ce privește resursele umane și strategia companiei de incluziune și diversitate, Kaufland își propune să dezvolte programul ACCES (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale) de integrare a persoanelor cu dizabilități.

„Acesta este un program lansat la finalul anului 2019, prin care ne dorim să oferim șanse egale tuturor, din punct de vedere social și profesional, și de a schimba în bine calitatea vieții și a dezvoltării acestora.

Astfel, planul nostru este ca în următoarea perioadă să aducem în echipă peste 500 de persoane cu dizabilități alături de care să îndeplinim promisiunea noastră de a ne asuma responsabilităţi sociale, economice şi de mediu. Candidații interesați ne pot scrie pe adresa [email protected]”, a continuat Anghelescu.

Compania are în prezent peste 15.000 de angajați și deține pentru al cincilea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru al doilea an la rând, pe cea de „Angajator de Top” în Europa.