Vodafone MUTĂ ca să câștige TELESPECTATORI: ce pregătește gigantul telecom

Publicat: 01 12. 2014, 18:33

Tesco a cumpărat Blinkbox, o companie înființată de câțiva foști directori ai Channel 4 și Vodafone, în urmă cu trei ani, în încercarea de a rivaliza cu Amazon LoveFilm – redenumit Amazon Prime Video și Netflix.

În octombrie, Dave Lewis, noul director executiv al Tesco, a decis ca furnizorul de conținut video trebuie vândut sau chiar închis. În ultimul an fiscal, Blinkbox a generat o pierdere de 20 milioane lire sterline. Prin cumpărarea serviciului, Vodafone ar putea pune însă bazele pentru un serviciu nou de pay-TV, la nivelul anului viitor.

Blinkbox furnizează peste 10.000 de filme și emisiuni tv pentru diverse dispozitive – PC, Mac și tablete – având parteneri precum BBC Worldwide, Channel 4 și studiouri precum Fox și Universal. În septembrie, Vodafone a angajat-o pe Cindy Rose, fosta directoare a diviziei de divertisment digital din cadrul Virgin Media, în funcția de director al diviziei de consumer în Marea Britanie.

Rose, care a fost directoare și în cadrul Disney, a făcut parte din echipa care a lansat serviciul TiVo TV în Marea Britanie. Vodafone este interesat să cumpere și compania lui John Malone, Liberty Global, care deține Virgin Media în Marea Britanie.