Vodafone România anunță o nouă conducere, după preluarea UPC

Publicat: 29 07. 2019, 09:43

Până la 1 august Vodafone și UPC continuă să opereze ca entități separate și concurente.

Murielle Lorilloux a fost numită CEO Vodafone România în 2017. Ea s-a alăturat Vodafone Group în 2013 ca Chief Commercial Officer al Vodacom DRC, fiind ulterior numită CEO al aceleiași companii în 2014. ÈŠnainte de Vodafone, Murielle Lorilloux a deținut diferite poziții de management în cadrul Orascom Telecom Algeria, Wana Corporate și Capgemini.

Mostafa El Beltagy va fi numit Director Consumer Business Unit. El s-a alăturat echipei Vodafone Egipt în 2009 și a deținut o serie de roluri de conducere, inclusiv Director Customer Value Management, Pricing & Commercial Strategy în Egipt, precum și Director Prepaid Segment în Vodacom, Africa de Sud. În martie 2018, Mostafa El Beltagy s-a alăturat echipei Vodafone România în rolul de Consumer Business Unit Director.

Mihnea Rădulescu, în prezent CEO UPC România, va prelua rolul de Director Vodafone Business Unit. Anterior, acesta a fost Vice-președinte pentru operațiunile B2B din UPC CEE, coordonând activitățile pentru divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia și Cehia.

Cătălin Buliga va fi numit Technology Director. El are o experiență de 30 de ani în industria telecom, în 3 multinaționale: Telekom (9 ani), Liberty Global (7 ani) și Vodafone (14 ani). Cătălin Buliga a revenit în echipa Vodafone în septembrie 2015, în rolul de Director Fixed Access Network Engineering and Deployment și în mai 2016 a fost numit Technology Director. Anterior acestor roluri, a deținut poziția de Chief Technology Officer în UPC România și UPC Ungaria.

Ioana Mihăilescu va fi desemnată Director Customer Operations. Ea s-a alăturat echipei Vodafone în februarie 2012 în rolul de Director Customer Operations Support. În 2014, a fost numită Director Customer Value Management & Channel Management și, după o perioadă de patru ani, a fost promovată în rolul de Director Customer Operations.

Sibaji Biswas va fi numit Director Finance. El s-a alăturat echipei Vodafone India în 2011, unde a ocupat o serie de roluri în Corporate Finance și Supply Chain Management fiind, de asemenea, parte a echipei de M&A care a implementat cu succes fuziunea Vodafone Idea. Ulterior, s-a alăturat echipei Vodafone România în aprilie 2017, preluând rolul de Director Finance.

Fragiski Melissa va fi numită Director HR & Property. Aceasta s-a alăturat Vodafone în 2012 în rolul de Director de Rasurse Umane pentru Vodafone Grecia. În septembrie 2018, s-a mutat în România preluând rolul de Director Resurse Umane în Vodafone România. Fragiski Melissa a avut un rol cheie în alte două achiziții ale companiei Vodafone și a coordonat programe transformaționale de succes.

Livia Dumitrescu va fi numită Director Legal & External Affairs. Ea s-a alăturat Vodafone România în februarie 2019. Anterior acestei poziții, a avut o serie de roluri în domeniul oil & gas și cel bancar din România, precum și în firme de avocatură internaționale în New York și Londra și în organizații internaționale.

Răzvan Bogasiu va prelua rolul de Senior Manager, Strategy & Wholesale. El s-a alăturat echipei Vodafone România în 2014 ca Business Development & Strategy Manager. De asemenea, Răzvan Bogasiu deține și rolul de Integration Leader, poziție din care va coordona toate activitățile de integrare, guvernanță și urmărirea rezultatelor pe parcursul implementării.

Valeriu Nistor, în prezent Director Enterprise Business Unit, a decis să părăsească Vodafone România la data 31 iulie. El s-a alăturat echipei Vodafone România în 2015 în calitate de Director SME & Corporate. În 2016, Valeriu Nistor a fost promovat în funcția de Director Enterprise Business Unit și, de atunci, a reușit să obțină rezultate extraordinare în cadrul diviziei Business.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., cu divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 iunie 2019, Vodafone Group avea 640 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix și 14 milioane de clienți ai serviciilor TV.