Noul logo Volkswagen va fi dezvăluit în 2019 și va coincide cu momentul lansării unor modele electrice, a declarat, luni, directorul de marketing al gigantului auto, Jochen Sengpiehl, potrivit europe.autonews.com.
Emblema Volkswagen, care a fost regândită într-o perspectivă tridimensională în 2012, a suferit puține modificări, din momentul renașterii brandului, după cel de-al Doilea Război Mondial.
„Brandul nu mai are rezonanța de acum câțiva ani, nu mai transmite emoție și încearcă să fie „prea germană””, a declarat Sengpiehl. „Nu se datorează doar scandalului legat de diesel”.
VW va implementa mai profund elementele digitale și de social media în marketingul său, mai ales în vederea convingerii consumatorilor sceptici să migreze spre vehiculele electrice. Cel mai mare producător auto din lume va investi nu mai puțin de 20 miliarde euro în dezvoltarea de mașini electrice.
„Un brand mai colorat”
Obiectivul este justificarea prețului ridicat, prin sublinierea inovațiilor tehnologice, a declarat Sengpiehl, care a revenit la VW în septembrie 2017, după un conflict cu rivalii de la Hyundai Motor Company.
VW va invita companiile de PR și publicitate să vină cu idei creative, în lunile următoare. Compania dorește să dezvolte câteva huburi de marketing, în principalele regiuni de activitate.
Gigantul care deține 12 din cele mai mari branduri auto din lume dorește să depășească scandalul emisiilor poluante, sub oblăduirea noului director financiar, Herbert Diess, care a preluat vineri ștafeta și va superviza activitățile VW, divizia cu cele mai mari vânzări.
„Marea provocare este aceea de a-i convinge pe oameni să accepte mașinile electrice”, a declarat Sengpiehl. „Vrem ca oamenii să se simtă bine cu noi. Trebuie să fim mai colorați”.