Vrei să-ți găsești mai repede un loc de muncă? Cum să creezi CV-ul perfect
1. Cunoștințele tale despre companie sau despre industria în care activează ea
Este neapărat necesar să știi ce anume caută un manager la angajare, dar o simplă postare despre poziția vacantă nu este singurul loc de unde poți culege aceste informații. Cu un minimum efort de cercetare puteți înțelege misiunea companiei, dar și diverse particularități ce te pot ajuta. Există un ton distinct pe întreg site-ul companiei? Există anumite calități extrem de apreciate în întreaga industrie sau o problemă care necesită rezolvare? De exemplu, observați dacă organizația tinde să favorizeze formalitatea, familiarizarea cu un anumit software, etc.. Apoi, utilizați aceste informații pentru a vă ajusta CV-ul sau scrisoarea de intenție -cum ar fi, de pildă, să propuneți diverse cursuri online.
2. Experiențe relevante
Atunci când există o listă de responsabilități, te bazezi pe faptul că CV-ul va demonstra experiența relevantă. Cu toate acestea, o descriere formală nu poate fi decât limitativă. Atunci când trebuie să evidențiezi anumite atribute pentru a arăta că ești potrivit pentru un rol prestabilit, trebuie să vă concentrați pe evidențierea acelor calități care întrunesc profilul jobului.
De asemenea, trebuie să profiți de oportunitate pentru a a-ți modela CV-ul în jurul valorilor pe care tu le consideri cele mai importante și evidențiază experiența de care tu ești cel mai mândru. În loc să incluzi ceea ce crezi că alte persoane ar putea să evidențieze, pune accentul pe altă perspectivă. Dacă o companie este suficient de deschisă încât să aibă valori congruiente cu ale tale, ești un norocos.
3. Creativitate
O fișă a postului va cuprinde cel mai adesea instrucțiuni specifice prin care te ghidează să-ți trimiți datele. Uneori, însă, este bine să încălcați „regulile” – să adaptezi acest job la felul tău de a fi, să îl filtrezi prin personalitatea ta. Citește în continuare pe bm.