Prima pagină » Economic » Wizz Air RENUNȚĂ la mai multe RUTE, inclusiv la București – Cluj-Napoca

Wizz Air RENUNȚĂ la mai multe RUTE, inclusiv la București – Cluj-Napoca

Wizz Air RENUNȚĂ la mai multe RUTE, inclusiv la București - Cluj-Napoca
Wizz Air, liderul pieței locale de transport aerian, cu 6,8 milioane de bilete vândute pe rutele din și spre România, va renunța, în sezonul de iarnă, la cinci rute, dintre care patru cu plecare din București și una din Cluj-Napoca, și va suspenda trei rute, inclusiv cea Cluj-Napoca- București.

„Ca o practică normală în industria aviatică, frecvențele de zbor se modifică în funcție de sezon și de performanța rutelor. Wizz Air monitorizează în mod constant performanța rutelor sale pentru a permite celor mai populare servicii să aibă cele mai mici prețuri posibile”, transmite operatorul de zboruri într-un comunicat de presă. 

Rutele la care Wizz Air va renunța  în sezonul de iarnă 2018 sunt: București – Lisabona, București – Kutaisi, București – Göteborg, București – Atena, Cluj Napoca – Atena.

Rute suspendate sunt Cluj Napoca – București (ultimul zbor pe 26 octombrie), Budapesta – Otopeni (ultimul zbor pe 26 octombrie), Iași – Malmö, (ultimul zbor pe 27 octombrie).

„Capacitatea suplimentară va fi alocată altor rute în perioada următoare, deoarece evaluăm mereu noi oportunități care pot răspunde cel mai bine nevoilor clienților noștri. Pasagerii cu rezervări afectate de această schimbare sunt informați și li se oferă posibilitatea reprogramării gratuite pe zboruri alternative WIZZ, rambursarea integrală a biletului plătit sau li se oferă 120% credit din rezervarea originală în contul WIZZ”, au spus reprezentanții Wizz Air.

București – Cluj-Napoca este ruta internă cu cel mai mare trafic, respectiv 242.000 de pasa­geri în primul semestru din acest an, trafic în ușoară scădere (cu 1%) față de perioada similară a anului trecut. Aceasta este și ruta internă deservită de cele mai multe zboruri, 54 de frecvențe săptămânal, operate de compania națională Tarom, dar și de companiile aeriene low-cost Blue Air și Wizz Air. În ultimul an, companiile aeriene low-cost au mușcat din piața rutelor interne, având în vedere dezvoltarea deficitară a infrastructurii feroviare și rutiere pe această rută. 

 

Citește și