O companie de turism din România a ajutat peste 41.000 de clienți să-și recupereze banii plătiți pe bilete de avion, după ce cursele au fost anulate din cauza pandemiei. Valoarea totală a sumei recuperate este 4,2 milioane de euro.
Compania susține că a facilitat rambursarea a peste 4,2 milioane de euro pentru peste 41.000 de clienți afectați de anulările de zbor din acest an, potrivit Mediafax.
Față de o lună normală, în timpul stării de urgență, aproximativ 95% dintre zborurile clienților lor au fost anulate, peste 41.000 de clienți fiind afectați de aceste modificări. Dintre aceștia, 71% au primit soluții de rambursare în valoare totală de peste 4,2 milioane de euro și se caută soluții pentru finalizarea tuturor proceselor de rambursare inițiate.
Datele oficiale indică faptul că la nivel european, între 15 martie și 1 iulie 2020 au fost anulate zilnic între 20.000 și 25.000 de zboruri, astfel că, potrivit statisticilor publicate de Vola.ro, vânzările la biletele de avion au scăzut cu până la 88% anul acesta, record negativ înregistrat în luna aprilie.
Procentul dramatic este susținut și de cifrele Eurocontrol (Organizația Europeana pentru Siguranță Navigației Aeriene), care a raportat că traficul aerian din Romania a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgență față de aceeași perioadă a anului trecut.