Utilizatorii de telefoane inteligente ajută, prin informațiile transmise, la cercetări de piață care contribuie la dezvoltarea de noi produse și îmbunătățirea celor existente, a declarat, la ZF Mobilio, directorul general al Mobile Marketing Research Association, Marc Michelson, citat de Mediafax.
„Cercetarea pieței de telefonie mobile ne face să înțelegem mai bine ce vor utilizatorii, ce aplicații utilizează, când și cât le utilizează, iar informațiile transmise de aceștia firmelor de cercetare vor ajuta la dezvoltarea de noi produse, la îmbunătățirea celor existente”, a spus șeful asociației americane, la conferința dedicată business-ului de aplicații mobile ZF Mobilio. Apps & Business Forum.
Potrivit lui Michelson, aplicațiile ajută companiile să se conecteze cu clienții lor, să înțeleagă comportamentul acestora și ce utilizează zi de zi.
„Oamenii stau acasă și se uită la TV, butonează mobilul și laptopul în același timp. Un aparat este conectat la aceste echipamente și, prin informațiile transmise, ne ajută să întelegem ce fac oamenii și la ce se uită, ce reacții au. Nu este o invadare a spațiului privat pentru că oameniilor li se cere acordul”, a mai spus reprezentantul MMRA.
ZF Mobilio este organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Vodafone, Nokia, Samsung și Penta Group.