Prima pagină » Gândul Green » Mario Crețu, Carrefour: “Noi și furnizorii noștri am eliminat peste 100 aditivi CONTROVERSAȚI. Avem peste 1.000 de produse bio în magazine”

Mario Crețu, Carrefour: “Noi și furnizorii noștri am eliminat peste 100 aditivi CONTROVERSAȚI. Avem peste 1.000 de produse bio în magazine”

Pe lângă programele de susținere a produselor din țară, precum „Deschidem vinul românesc” și „Poftim brânza românească”, retailerul Carrefour a demarat inițiativa „Filiera calității”, cu produse din 27 de filiere,  a căror trasabilitate poate fi urmărită.

Totodată, compania și furnizorii săi au eliminat din produsele marcă proprie 100 de aditivi controversați, a declarat Mario Crețu, director Afaceri instituționale și mediu al Carrefour România, în cadrul emisiunii Gândul Green, susținută de Țiriac Auto.

„Noi avem foarte multe programe de susținere, «Deschidem vinul românesc» în care ajutăm crame mici, medii și mari să își comercializeze vinul în România și nu numai. Avem deja intenții și de a merge peste hotare. Avem «Poftim brânza românească» – cu producători de brânză din România. Avem «Filierele calității», peste 27 de filiere de calitate, adică produse în care trasabilitatea este urmărită de noi și știm exact cum se produce, ce aditivi sunt. De altfel noi cu furnizorii noștri suntem în proces de eliminare a peste 100 de aditivi, care sunt controversați, tocmai pentru a oferi o mâncare și sănătoasă clienților noștri”, a  declarat Mario Crețu, la Gândul Green.

Există mitul «marca proprie nu e neapărat sănătoasă». E un mit. Dacă ne uităm și facem cu adevărat analize, vom vedea că e practic același produs, însă noi avem foarte mare grijă să verificăm această trasabilitate cu «Filierele calității».

Mario Crețu

Peste 1.000 de produse bio în magazine

Mario Crețu a mai declarat, în timpul emisiunii Gândul Green, că sunt peste 1.000 de produse bio în magazinele Carrefour.

“De asemenea, avem programul «Creștem România bio», tocmai de aceea avem peste 1.000 de produse bio în magazinele noastre, la prețuri bune și mulți producători locali de produse bio, pentru că avem programul în care noi i-am certificat pe acești producători. Ei deja produc bio și putem să cumpărăm produsele lor direct din magazinele noastre. Rolul nostru este acela de integrator, ca să zic așa și, de ce nu, să luăm și feedback-ul consumatorului, care trebuie să recunoaștem, preferă foarte mult produse românești”, a completat directorul de Afaceri instituționale și mediu al Carrefour România.

Oficialul Carrefour a mai menționat că în cazul în care două produse au prețuri similare, unul din import și altul autohton, clienții îl aleg pe cel românesc.

“Fără a fi ipocriți, primul lucru la care se uită e prețul. Ofacem și noi doi, o face toată lumea. Însă dacă prețul este apropiat și ăsta iarăși este rolul retailului modern, pentru că având în vedere concurența din retail, noi reușim să ținem un preț apropiat – nu discut de inițiativele de plafonare a tuturor produselor, aia e altă discuție.

Și atunci dacă între un produs de import și un produs local în care diferența este mică între cele două, chiar dacă produsul de import este mai scump, clientul va prefera produsul local.

Rolul nostru tocmai ăsta este să aliniem cumva aceste prețuri, în sensul ca produsele noastre să fie cât mai accesibile. Dacă are două produse bune, că este de import, că este local, atunci el va face alegerea locală, în principiu”, a completat Mario Crețu.

Întreaga emisiune Gândul Green, susținută de Țiriac Auto, poate fi urmărită AICI:


Citește și:

FURTUNILE severe din România, în contextul schimbărilor climatice

Jumătate din ambalajele alimentare din plastic ar putea fi eliminate. România s-a angajat să reducă poluarea până în 2050, potrivit GREEN Deal

VIDEO EXCLUSIV | Ce rezerve are Hidroelectrica pentru iarnă? Karoly Borbely: „Avem obligația să stocăm 2 TWh apă. Stăm bine”

VIDEO EXCLUSIV | Karoly Borbely, Hidroelectrica: „Investim continuu în RETEHNOLOGIZARE, modernizare și mentenanță”

Alexandra-Maria Bocșe, despre strategiile naționale pentru COMBATEREA schimbărilor climatice: „Toți suntem implicați în acest proces”

Senior editor Are o experiență de aproape trei decenii în mass media românească, în care a ocupat, pe rând, aproape toate funcțiile într-o redacție de știri. Deși a terminat ... vezi toate articolele
S-a născut în București, pe data de 18 iulie 1968, și este absolvent al Facultăţii de Jurnalism, specializarea Comunicare. Activitatea jurnalistică – editorialist GÂNDUL.RO, scriind articole ... vezi toate articolele

Citește și