Cristian China-Birta, blogger, a vorbit la GÂNDUL LIVE despre relația dintre influenceri și companii, cum poți fi validat în relația cu acestea, precum și despre faptul că criza actuală îi va ajuta pe cei din domeniu să-și dea seama ce le lipsește.
„Pe zona de influence-marketing, bugetele s-au înghețat, însă am observat că apoi s-au dezghețat. Nu opri marketing-ul în perioada de criză”.
„Până să fii validat în relația cu companiile și marketing-ul, trebuie să înveți o lecție de baza. Nu faci bani din blogging, ci din business-ul creat în jurul acestuia. Validarea în relația cu brand-urile, dacă reușești să intri în circuitul această, brandurile au o reținere, să lucreze cu cei pe care îi cunosc, dacă intri într-un asemenea circuit trebuie să fii serios, să livrezi când trebuie. Este multă muncă, pe care o fac influencerii, dar este confundat cu pitiponceala. Să nu confundăm 10.000 like-uri cu beneficiul pe care îl obține un brand în relația cu influencerul.
În 2008, bloggerii erau în social media, nu exista Facebook, iar criză i-a selectat pe cei profesioniști și a adus un nou tip de business. Multe companii acum nu pot vinde, își dau seama că nu au amprenta digitală, cum ne găsește lumea pe internet. Sper să își dea seama, cât de mult i-a durut, pentru că acolo e viitorul”.