Irina Munteanu, CFO Apa Nova a explicat la Gândul Live ce măsuri a luat compania în perioadă de pandemie. Pe lângă măsurile de protecție din interiorul companiei, Apa Nova a venit și cu initiative care să-I ajute pe clienții cu problem financiare: „Luăm în calcul anularea penalităților și o eșalonare a datoriei cumulată pe o perioadă de 4 luni în anumite condiții”, a declarat Irina Munteanu.
Apa nu a fost tratată diferit în perioadă de pandemie. Irina Munteanu atrage atenția asupra faptului că apa nu este un mijloc de răspândire a coronavirusului, apa este și va fi potabilă.
În această perioadă în care nu doar sănătatea, ci și economia este o problemă facturile reprezintă mari probleme pentru oameni. Persoanele care dovedesc faptul că au fost afectați financiar în perioada de pandemie vor putea primi amânări fără penalizări de la plata facturilor la Apa Nova, a declarat Irina Munteanu.
Clienții sunt sfătuiți să plătească facutile online, dar, dacă nu este posibil ei au și alte vatiante mai aproape de casă: în diferite magazine de cartier, benzinării, sucursale bancare.
În ceea ce privește siguranța angajaților, Apa Nova a dispus măsuri de protecție.
„Echipele noastre sunt complet utilate şi dotate cu materiale de protecţie, de la măşti, la mănuşi şi chiar combinezoane. Ca şi practică, astfel de măsuri de protecţie sunt oricum obligatorii în interiorul companiei noastre. Pentru protecția salariaților am extins programe de dezinfecţie a spaţiilor, echipamentelor şi mijloacelor auto. Am dotat zonele de lucru cu materiale şi echipamente igienico-sanitare. De asemenea, am luat măsuri de reducere a contactului interuman. Am extins sistemul de telemuncă acolo unde se poate aplica şi am separat epidemiologic echipele, astfel încât persoanele din ture diferite să nu ia contact”, a declarat Irina Munteanu.