GÂNDUL LIVE : Potențialii cumpărători pot să viziteze proiectele de lux ale Nordis Group. „Am ales cele mai bune zone turistice din România”
This browser does not support the video element.
Românii care au strâns bani, pe care vor să îi investească într-o unitate premium, de lux, pot să își cumpere o cameră de hotel sau un apartament de vacanță într-unul din proiectele dezvoltatorului Nordis Group. Șantierele sunt active, în zone turistice de top – Mamaia Nord, Sinaia și Brașov, vânzările au fost demarate și sunt destul de avansate, iar curioșii pot să își viziteze potențiala investiție, a explicat Florin Poștoacă, Sales manager al Nordis Group, la GÂNDUL LIVE.
Modelul de business al Nordis Group, dezvoltator de ansambluri hoteliere și rezidențiale premium, îl diferențiază pe piața imobiliară din România, iar pentru a vedea diferența, potențialii locatari sunt așteptați pe șantiere.
Pot să viziteze și să își aleagă o unitate
„Avem birouri deschise la proiectul nostru din Mamaia, care este și cel mai mare. Acolo avem și prima etapă finalizată în proporție de 90%. De foarte multe ori după o întâlnire în care avem discuțiile – ce reprezintă proiectele noastre, ce s-ar potrivi clientului – cei mai mulți aleg să meargă la Mamaia să vadă efectiv ce am făcut noi acolo, să vadă standardele pe care le avem, facilitățile, merg la fața locului și pot să își aleagă o unitate din ce a mai rămas disponibil”, a explicat Florin Poștoacă.
Lucrările la primul ansamblu rezidențial de lux marca Nordis au demarat în 2019, iar proiectul Nordis Mamaia 5***** va fi, potrivit datelor companiei, cel mai mare și mai exclusivist ansamblu rezidențial și hotelier de pe litoralul românesc, cuprinzând 712 camere de hotel și 620 apartamente rezidențiale. Localizat în Mamaia Nord, pe malul mării, cu plaja proprie, deschis 365 zile pe an, în apropierea zonei de cluburi, Nordis Mamaia 5***** este format din 4 corpuri de clădire, fiecare cu 11 etaje, unite prin zona de lobby, totul pe o suprafață de 80.000 mp și 10.000 mp de plajă
„Nordis Group a deschis, anul trecut, un birou de vânzări și pentru proiectul din Sinaia, unde, de asemenea, cumpărătorii noștri pot să meargă. La fel și în Brașov, avem toate șantierele active, deci la oricare din proiectele noastre cumpărătorii pot să meargă să vadă în primul rând ceea ce ne-a atras pe noi la terenurile, la proiectele acelea, pentru că întotdeuna succesul unui proiect – în primul rând pentru noi, dar și pentru cumpărătorii noștri – este locația. Noi am fost foarete atenți întotdeuna, înainte de a cumpăra și a demara un proiect, unde este situat acesta: Am ales cele mai bune zone turistice din România, respectiv Mamaia Nord, Sinaia, Brașov, care sunt localii de top și sunt consacrate pe piața de turism din România”, a detaliat reprezentantul Nordis Group, la GÂNDUL LIVE.